ve bu bilgileri yazın.
Çalıştığını nerden görebilirim?
Anamenü > Bilgi > Ağ Durumu > 3G sekmesinden görebilirsiniz.
3G Modem Modelleri: ZTE MF180, E173, E3131, E176G, MF100, K3765, K3773, E372, Huawei EC156, MF667
Kayıt cihazı varsayılan portları web: 80 ve TCP/mobil : 9000 dir.
Bu portları 80-6500 arası portlara değiştirebilirsiniz.
Web portu 80'de farklı olursa http://IP:webport şeklinde bağlanabilirsiniz. (örneğin: http://192.168.1.234:81 )
Cihaz üzerinde "Ana Menü > Gelişmiş > Ağ Ayarı"
Bayilerimiz bize kayıtlı telefon numaralarından bizi arayararak direkt şifre alabilirler.
Son kullanıcıların; kayıt cihazını aldıkları bayilerle görüşmesi gerekir.
Son kullanıcılar(kaydı olmayan bayiler); cihazı satın aldıkları/alınan bayilere ulaşamıyorlarsa bize ulaşıp; yazılı belge göndermeleri gerekmektedir.
Port açma veya QR kod uygulama işlemleri bittikten sonra cep telefonunuza Android veya IOS uygulama mağazalarından gerekli uygulamaları yükleyerek izeleyebilirsiniz.
1. Cihazınıza HDD takılı değildir veya HDD formatlı değildir veya takılı HDD bozuktur?
2. Sesi susturmak için; >> Ana Menü > Gelişmiş bölümünde üst kısımda >> Diğerleri kısmına gelin. Disk Hatası bölümünü PASİF yapın.
Bu cihazlardan 3 şekilde yedek alabilirsiniz :
1. Kayıt cihazı üzerinden USB, DVD, USB DVD veya Harici Disk yedeği alabilirsiniz. Saniyelik, dakikalık, saatlik ve günlük yedek alınabilir. Alınan yedeklerin boyutları Max 1,5 GB boyutlarında parçalayarak kaydeder ve .AVI uzantılı yedek alınabilir.
2. ViewClient cms üzerinden BİLGİSAYARa yedek alınabilir. Max 1,5GB boyutlarında ve H.264 yedek alınabilir.
3. InternetExplorer üzerinden BİLGİSAYARa yedek alabilirsiniz. Saniyelik, dakikalık, saatlik ve günlük yedek alınabilir. Alınan yedeklerin boyutları Max 1,5 GB boyutlarında parçalayarak kaydeder ve .AVIuzantılı yedek alınabilir. InternetExploreri yönetici olarak çalıştırmanız gerekmektedir.